ZAMJENE I REKLAMACIJE
Zamjena
Svaki potrošač ima mogućnost zamjene proizvoda kupljenih u našoj trgovini.
Zamjena se može izvršiti za bilo koji proizvod, ovisno o njegovoj dostupnosti na stranici trgovine https://ornaty.pl ili za zamjenu je potrebno napraviti novu narudžbu.
Proizvod koji podliježe zamjeni, molimo da pošaljete natrag u skladu s opisanim postupkom povrata.
REKLAMACIJA
Proizvodi koje nudimo su novi i trebali bi biti bez nedostataka. Ako ipak primijetite bilo kakvu nepravilnost, molimo vas da nas odmah kontaktirate:
- mailom (preporučeno) kontakt@ornaty.pl (u poruci molimo navedite broj narudžbe na koju se predmet odnosi i opišite nastali problem)
- telefonski: +48 44 732 64 30, +48 609 231 145 (ponedjeljak - petak od 8:00 do 16:00)
Reklamacije se odnose na:
- roba s skrivenim nedostacima nastalim krivnjom proizvođača
- roba mehanički oštećena tijekom transporta
Kupac je obvezan provjeriti stanje pošiljke prije preuzimanja. U slučaju utvrđivanja nepravilnosti potrebno je u prisutnosti kurira sastaviti odgovarajući zapisnik
- roba koja nije u skladu s narudžbom
Ako primite pogrešan proizvod, izvršit ćemo njegovu besplatnu zamjenu što je prije moguće.
HAFTINA TEXTILE GROUP sp. z o. o. kao prodavač odgovara prema Kupcu koji je potrošač u smislu članka 22[1] Građanskog zakona, za nesukladnost s Ugovorom o prodaji robe kupljene od strane potrošača, u opsegu određenom Zakonom o posebnim uvjetima prodaje potrošačima.
Brinemo o vašoj udobnosti i nastojimo riješiti sve reklamacije u najkraćem mogućem roku. U iznimnim situacijama rok za razmatranje reklamacije može se produžiti, no maksimalni rok za naš odgovor ne prelazi 14 dana.
Više informacija o Reklamacijama možete pronaći u našem Pravilniku: https://ornaty.pl/policies/terms-of-service



